Saturday, December 02, 2006

Kemaskini Dairi

2 Dis - Entah macam mana setelah sekian lama Pakteh abaikan dairi ini, tergerak di hati untuk updatedkan. Maka terjadilah posting ini. Password pun hampir lupa dah.

Pakteh fikir tak sudah juga kalau dairi ini dibiarkan begitu sahaja. Sebabnya Pakteh ni jenis suka menulis dan menconteng apa sahaja yang terlintas difikiran. Bila kita terfikir sesuatu, kita catatkan di mana-mana... mungkin suatu hari nanti, kita ingin mendapatkan semula idea kita itu untuk kegunaan tertentu. Pasti kalau idea tadi kita catatkan di kertas, entah mana-mana dah perginya kalau setelah 1 tahun ditinggalkan. Dah kena bakar dah.

Namun kalau ditulis di blog ini, setahun kemudian pun ia masih melekat di sini. Itupun kalau owner website tidak buat hal. Rasanya kalau kita tidak buat benda-benda salah, owner pun tak ada hal punya.

Selama Pakteh menyepi kira setahun yang lalu, pakteh buka satu blog lain yang lebih berbentuk luahan rasa dan peristiwa yang Pakteh rasa tidak secocok atau yang Pakteh sendiri suka. Tuan-tuan pun boleh memantaunya di SINI ya. Tak kena bayar... hehe.

Setelah setahun pakteh tinggalkan dairi ini, mungkin anda tertanya-tanya apa yang pakteh buat? Sebenarnya Pakteh masih bertugas di SK Alur Lek Kasar, semenjak Jan 2005. Belum berpindah ke mana-mana semenjak itu. Seperti dimaklumkan, sebelum SKALK, pakteh di SMKC.

No comments: